Саме тому дебют Audi SQ5 на північноамериканському ринку не є випадковістю. Потужний і яскравий SQ5 здатен розмінювати першу сотню всього за 5,4 секунди. Досягти такого рівня йому допомагає повний привід Quattro та бензиновий турбодвигун об’ємом 3 літри. Шестициліндровий мотор розвиває 350 к.с. та 500 Нм крутного моменту. Для прикладу попередник Audi SQ5 TDI Plus, маючи в своєму активі 335 к.с. здатен прискорюватися від 0 до 100 км/год за 5,1 секунди. Водночас, новий бензиновий двигун більш пристосований до повсякденного використання та економії пального. Втім, через деякий час німці планують представити і дизельний варіант зарядженого кроссовера.
Екстер’єр нового Audi SQ5 витриманий в кращих традиціях спортивного підрозділу марки. Агресивний передній бампер, масивні вентиляційні отвори, здвоєні вихлопні труби, задній дифузор та величезні легкосплавні диски придають кроссоверу особливого вигляду. Але головною фішкою новачка є система повного приводу Quattro з функцією активного керування обертальним моментом, який може розподілятися між колесами однієї осі. Динамічні можливості SQ5 вражають навіть скептиків з табору заклятих опонентів. Двигун гармонійно поєднано з 8-ступеневою автоматичною коробкою перемикання передач, що додає впевненості в надійності та комфорті перемикання.
Інтер’єр Audi SQ5 наповнено спортивною розкішшю та преміальними опціями. Передня панель прикрашена шкірою Nappa та вставками з карбону або матового алюмінію. Віртуальний кокпіт з цифровим зображенням приладів коштує біля 700 доларів і це тільки початок довжелезного списку опцій.
В якості базового обладнання пропонується світлодіодна оптика та 2-зоний клімат-контроль. Якість збирання елементів інтер’єру найкраща серед конкурентів, тому вартість моделі трохи вища ніж на BMW X3 M та Mercedes-benz GLC 43 AMG.
Нове покоління SQ5 буде доступне в Європі з середини 2017 року…